GYIK
-Kerékpár javítást vállalnak? Természetesen. Az általunk eladott kerékpárok szervízelését garanciális időben és azon túl is ill. egyéb kerékpárok fizetős javítását.
-Mikor vihetem a kerékpáromat javításra? Bármikor nyitvatartási időn belül.
-Mennyi ideig tart a kerékpárom megjavítása? Attól függ, mit kell javítani a kerékpáron. Egy köpenyt vagy tömlőt akár aznap is kicserélünk, de nagyobb javításokhoz általában 2-3 nap szükséges.
-Előre kell fizetni a szerviz esetén? Nem.
-Fizethetek bankkártyával az üzletben? Igen.
-A SZÉP kártya melyik zsebét fogadják el? A szabadidő zsebből tudunk levonni.
-Készpénzen kívül mivel fizethetek még az üzletben? Bankkártyával, SZÉP kártyával, egészségpénztári kártyával, Erzsébet utalvánnyal.
-Erzsébet utalványból melyiket fogadják el? Az ajándék és iskolakezdési utalványokat tudjuk elfogadni.
-Részletre lehet vásárolni? Igen, az OTP Bankkal állunk szerződésben, rajtuk keresztül tudunk hitelt biztosítani Önnek a gyöngyösi boltban.
-Nem tudom milyen méretű külső/belső gumira van szükségem.: A külső gumi oldalára rá van írva pár szám, általában collban és mm-ben is fel van tüntetve a kerékméret. Pl: 26×1,95 vagy 50×559. Az első collban, az utóbbi mm-ben van megadva.
-Elektromos kerékpárt javítanak? A nálunk vásároltakat minden esetben, garanciális időben és azon túl is. Shimano STEPS és BOSCH motoros kerékpárok fizetős javítását is vállaljuk a vásárlás helyétől függetlenül.
Egyéb, nem tőlünk vásárolt agymotoros/gázkaros/ kerékpárokban az akkumulátorokat tudjuk kimérni és cserélni, valamint elvégezzük a szükséges mechanikus javításokat, a köpeny és tömlő cseréjét.
-Kerék centírozással / kerékfűzéssel/ foglalkoznak? Igen. Akár motorkerékpár és elektromos kerékpár kerekét is vállaljuk.
-Kipróbálhatom a kerékpárt vásárlás előtt? Amennyiben az időjárás megfelelő, abban az esetben, az üzletünkben készleten lévő kerékpárokat a bolt előtt egy rövid próbakör erejéig kipróbálhatóak.
-Használt kerékpárt vásárolnak? Nem, de új kerékpár vásárlása esetén beszámítjuk a régi kerékpárt.